"welcome to the blog" Insuran motosikal 2019 | insurans malaysia blog

Insuran motosikal 2019

Insuran motosikal 2019 - Maklumat yang anda cari mengenai insuran motosikal 2019 di bawah ini kami telah membentangkan artikel yang berkaitan insuran motosikal 2019 sebagai salah satu rujukan. Blog Insurantax adalah blog yang menyediakan maklumat mengenai pelbagai senarai harga dan maklumat, insurans, roadtax, kad kredit, deposit. pada halaman ini telah menyediakan artikel yang berkaitan dengan kata kunci yang sedang dicari, serta pada halaman ini terdapat juga beberapa iklan yang kami sediakan untuk menyokong maklumat yang anda cari.


Berdasarkan data, kita dapati terdapat beberapa contoh maklumat untuk mengetahui insurans motor, yang pertama dalam kalkulator autoworld online, di mana parameter yang diambil dalam mengira insurans pertama menentukan jenis insurans sama ada jenis komprehensif atau pihak ketiga, kapasiti cc kedua, yang ketiga adalah jumlah yang diinsuranskan , tiada diskaun tuntutan, dan pilihan terakhir Riders.

baca pula:
1) insurans kenderaan bermotor

Pengawal selia Insurans Pihak Berkuasa Pengawalan dan Pembangunan Insurans (IRDA) telah memberikan penangguhan kepada penanggung insurans untuk semakan semula untuk komisen untuk ejen dan juga telah mencadangkan kenaikan 50% dalam kadar premium bagi perlindungan insurans pihak ketiga. Dengan ini, insurans kereta dan motosikal pihak ketiga akan membebankan anda lebih banyak. Peningkatan premium akan menjadi tambahan kepada kadar insurans motor pihak ketiga yang ditingkatkan, yang juga akan berkuat kuasa mulai 1 April.
Insurans Kenderaan Bermotor

Kenderaan bermotor dalam kategori 1000-1500 CC
Kenderaan yang jatuh di bawah 1000-1500 CC perlu membayar premium Rs 2237 pada tahun kewangan 2016-17, tetapi selepas 1 April, harga dijangka meningkat di mana premium insurans pihak ketiga akan meningkat kepada Rs 3355. Lebih kurang, 50 peratus daripada kadar premium pihak ketiga akan mendapat peningkatan dalam segmen motor ini.

Kenderaan bermotor dalam kategori di atas 1500 CC
Kenderaan yang melebihi 1500 (+) CC perlu membayar premium Rs 6164 pada tahun kewangan 2016-17, tetapi selepas 1 April, kadar dijangka meningkat di mana premium insurans pihak ketiga akan meningkat kepada Rs 9246. Di sini juga, kira-kira 50 peratus daripada kadar premium pihak ketiga akan mendapat peningkatan dalam segmen motor ini.

Maklumat yang anda cari mengenai insuran motosikal 2017 di bawah ini kami telah membentangkan artikel yang berkaitan insuran motosikal 2017 sebagai salah satu rujukan. Blog Insurantax adalah blog yang menyediakan maklumat mengenai pelbagai senarai harga dan maklumat, insurans, roadtax, kad kredit, deposit. pada halaman ini telah menyediakan artikel yang berkaitan dengan kata kunci yang sedang dicari, serta pada halaman ini terdapat juga beberapa iklan yang kami sediakan untuk menyokong maklumat yang anda cari.


===Share Please :)===

0 Response to "Insuran motosikal 2019"

Catat Ulasan

close
==[ Ketuk disini 1X ] [Y]==
SILA KETUK GAMBAR