"welcome to the blog" Semak Insurans Kereta | insurans malaysia blog

Semak Insurans Kereta

Semak insurans kereta - Maklumat yang anda cari mengenai semak insurans kereta di bawah ini kami telah membentangkan artikel yang berkaitan semak insurans kereta sebagai salah satu rujukan. Blog Insurantax adalah blog yang menyediakan maklumat mengenai pelbagai senarai harga dan maklumat, insurans, roadtax, kad kredit, deposit. pada halaman ini telah menyediakan artikel yang berkaitan dengan kata kunci yang sedang dicari, serta pada halaman ini terdapat juga beberapa iklan yang kami sediakan untuk menyokong maklumat yang anda cari.

Dari pelbagai maklumat yang diperoleh oleh penulis mendapatkan data tentang semak insurans kereta yang pertama ialah tips bila insurans kereta anda tampat tempoh atau nak renew insuran dan roadtax kereta atau nak check kereta korang cover apa - sebab kadang- kadang korang renew pakai agen kan korang terlibat dalam kemalangan dan korang nak tahu info pasal insurans company pihak ketiga untuk buat tuntutan insuran seperti kecederaan diri, loss of use atau cost of repair (atau sebagainya

Pergi ke laman https://www.mycarinfo.com.my/ISearch Kemudian klik go, iSearch adalah maklumat
Jika anda membeli / menjual kereta atau mencari untuk memindahkan kepada insurans yang berbeza, I-Search adalah alat yang cepat anda boleh gunakan untuk mendapatkan maklumat mengenai syarikat insurans semasa dan masa lalu sebuah kereta. Mengetahui syarikat insurans, jenis perlindungan, tempoh polisi dan banyak lagi dengan hanya beberapa klik di bawah.


1)  Langkah 1
2) Langkah 2
Masukkan
  • Vehile reg. no
  • Name
  • Email
  • Confirm Email
  • Tick yes kepada terma dan syarat
  • klik Enquire

3) Langkah 3

Anda akan dapatkan maklumat company yang insuranskan kereta anda berserta tarikh untuk anda renew semula insurans anda.
===Share Please :)===

0 Response to "Semak Insurans Kereta"

Catat Ulasan

close
==[ Ketuk disini 1X ] [Y]==
SILA KETUK GAMBAR